Tietoa meistä

Ikaalisten kansalliset seniorit

Ikaalisten kansalliset seniorit on vireä yhdistys. Toimintamme on uudelleen lämmitetty vuonna 2016. Tervetuloa Ikaalisten kulttuurikaupungin seniorijoukkoon!

Tule mukaan iloiseen joukkoomme!

TOIMINTASUUNNITELMA 2022

Yhdistyksen jäsentapaamisest pidetään joka kuukauden 3. viikolla viikonpäivä vaihdellen, jotta mahdollisimman moni pääsisi tapaamisiin. klo 12. Kokoontumisista tiedotetaan sanomalehti Seutulehti UutisOivan seuratoiminta-palstalla ja sähköpostilla. Sääntömääräiset kevät- ja syyskokoukset pidetään sääntöjen mukaan viimeistään maaliskuun 15. päivänä/marraskuun 15. päivänä. Niistä ilmoitetaan Seutulehti UutisOivassa tai sähköistä tiedonvälitystä käyttäen, sähköposti ja nettisivut. Toimintaa etäyhteyksillä harkitaan tilanteen niin vaatiessa.

Osallistutaan Pirkanmaan senioripiirin tapahtumiin. Teemme yhteismatkoja senioriliiton lähiyhdistysten ja muiden paikallisten yhdistysten kanssa. Pidemmät matkat tehdään  matkanjärjestäjän toteuttamina.  Kutsumme lähiyhdistyksien jäseniä omiin tapahtumiimme ainakin kerran vuodessa.

Pirkanmaan Senioripiirin syyskokous Ikaalisissa 30.12.2021