Kuvagalleria

Seniorit kuvissa 2022

Klikkaa kuva isommaksi niin saat tekstin näkyviin.

Veikko Markkula, Pirkko Trygg, Ismo Suojanen, Vuokko Markkula ja Kaija Tuomola saivat pronssisen ansiomerkin. Poissa kuvasta myös merkin saanut Terttu Vilppo. Pj Ulpu-Leena Suojanen kiitti ansiomerkin saajia työstä seniorien hyväksi. Kiitos seniorityöstänne!
Kirsi Rajasalo esitelmöi sydänterveydestä.

Seniorien kevätkokous 10..3.2022 OmaTupa

Kevätkokousta ennen söimme herkullista ukrainalaista borschkeittoa ja rieskoja!!! Kiitos emännät!

Lounaan jälkeen saimme kuulla fysioterapeutti Kirsi Rajasalon esitelmän sydänterveydestä. Saimme myös hyviä vinkkejä erilaisista kuntoutuslomista kylpylöissä!

Kahvit ja laskiaispullat nautimme Kirsin esityksen jälkeen.

Kevätkokouksen puheenjohtajaksi valittiin Juhani Haveri. Sihteerinä toimi yhdistyksen sihteeri Leila Lindström. Kokous sujui mallikkaasti ja hyviä päätöksiä tehtiin sopuisasti! Kiitos kaikille 28 mukana olleelle!

Seuraavaksi odotellaan piirin kevätkokousta!       Ulpu-Leena pj

Majuri Janne Vähätalo puolustusvoimien logistiikkalaitoksen esikunnasta oli vieraanamme tänään Omalla Tuvalla pidetyssä tapaamisessamme. Saimme kuulla loistavan luennon vapaussodan taisteluista Ikaalisissa ja naapurikunnissa. Mielenkiintoista kuultavaa.

Seniorit kuvissa 2016 - 2021

Ikaalisten kansalliset seniorit. Toiminnan elvyttämiskokous 28.12.2016!
Pirkanmaan kansallinen Senioripiiri 45-vuotisjuhla Tampereen Rosendahlissa 16.11.2021. Kiitos piirille hienosta juhlasta!! Ikaalisten edustajia juhlassa! Pj Ulpu-Leena Suojanen, Ismo Suojanen, vpj Vuokko-Liisa Nuottajärvi ja siht Leila Lindström.
Sanoin ja Sävelin 23. tammikuuta 2019 Rakastaa se vielä vaik' ei yhtenään sano. Vaikka paidanhelmassa ei kovin usein ano. Rakastaa se vielä ollaan yhteistä pataa. Menee elo nyt jo rauhallista rataa. Rakastaa se vielä vaik' ei usein kukkia kanna. Vaikka suukkosia ei joka käänteessä anna. Ottaa silti vielä joskus lämpöiseen syliin. Eikä luotani karkaa vieraisiin kyliin. Rakastaa se vielä ei yhteen menty suotta. Nyt on yhdessä kuljettu jo puolensataa vuotta. Lapset jo kulkevat maailmalla. Yhä nukutaan saman katon alla. Rakastaa se vielä ja se rakkaus kestää. Vielä saunassa yhdessä selätkin pestään. Päivätkin kuluu usein kyselemällä. Ja Hän vastaa hymähtämällä. Rakastaa se vielä ei sitä aikakaan muuta. Yhdessä vielä katsellaan kuuta. Kerran sitten kuljemme tuonelan tiellä. Ja tietenkin - yhdessä myös siellä. Rakastaa se vielä..... RituKu